Pages

Subscribe:

January 24, 2012

----->bilasaya rajinkedapur<------

apa yang saya suka makan?
jawapannya ialah : ayam bakar..yuhuu
rasenye...bukan saya je...sume org suke kot ayam bakar.tak gitu?

tapi...
bukan ayam bakar je.
byk lg i loikeeee
mmg kaki makan jugek lah kirenye nie..kuang3

okay...
bulan duabelas lepas,
saya berpeluang lah turun ke dapor....memasak gitu
nak tengok tak hasilnye?hehehehe
mmmgggggg mennjilattttt jariiiii abessssss lahhhhhh

ayam sedang di bakau

^^
ayam ni saya sendiri yg potong, cari bahan utk perap tao tao..
keh3 ( saje nk bagi korang menyampah~!)
saya perap ayam ni satu malam jerr....
pastu pepagi esoknye....sy sohlah adik adik yg rajin tuuu sediakan api utk membakau....^^

HASILNYE-------------------------------->




amacam???
nampak best tak?
kikikikiki
ayah ckp....ayam yg kali ni palingggg best!!!!
hehehe ( PERRRASSSAAAANNNNN@@@@)

oh ya....bukan makan ayam semata mata tao
kami makan skali dgn sayur campur ygsy buat jugek...
al maklumlah...time2 duk umah camni lah nak blaja masak...apply skills yg kite tao..
tyme2 camni lah nak bagi mak rehat rehat
toksah masak
makannn jerrr...
kan?@@@@@

sayur campurrrr


mesti korang pikir....
alahhhh...sayur campur je kottttt
apelahhhh sggttttt knnnnnn
hahahha

mmg lah...tapi tanpa ade usaha dan kerajinan
sayur sayur ni bole campur sendirik ke?
kuang3
tak pasal pasal
okay lah
babai <------------------------------------@

No comments:

Post a Comment